Το απόγευμα της Τετάρτης 10 Ιουνίου, η αυλή του σχολείου μας γέμισε μελωδίες, χορό, χαμόγελα και συγκίνηση, καθώς πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς με θέμα «Ταξίδι στη Μουσική».
Η όμορφη αυτή εκδήλωση αποτέλεσε καρπό της άψογης συνεργασίας των εκπαιδευτικών, του Διευθυντή του σχολείου και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, οι οποίοι συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχημένη διοργάνωσή της.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρουσίασαν μια υπέροχη μουσικοχορευτική παράσταση, ταξιδεύοντας το κοινό στην ιστορία της μουσικής, από τις απαρχές της έως τα διαφορετικά μουσικά είδη που τη διαμόρφωσαν μέσα στο πέρασμα των χρόνων. Το πρόγραμμα εμπλουτίστηκε με δύο μικρά θεατρικά δρώμενα, τα οποία χάρισαν στιγμές γέλιου, δημιουργικότητας και ενθουσιασμού.
Η βραδιά κορυφώθηκε με τον συγκινητικό αποχαιρετισμό των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι ολοκληρώνουν το όμορφο ταξίδι τους στο Δημοτικό σχολείο και ανοίγουν τα φτερά τους για νέες εμπειρίες και προκλήσεις.
Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και φίλοι του σχολείου απόλαυσαν μια ξεχωριστή καλοκαιρινή βραδιά, γεμάτη συναισθήματα, μουσική και όμορφες αναμνήσεις, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια δημιουργική σχολική χρονιά.
Ευχαριστούμε ιδαίτερα τη Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κ. Γώτη Ευθυμία που μας τίμησε με την παρουσία της.
Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και ασφαλές καλοκαίρι!














































