Ιούν 15

Καλοκαιρινή Γιορτή Λήξης: «Ταξίδι στη Μουσική»

Το απόγευμα της Τετάρτης 10 Ιουνίου, η αυλή του σχολείου μας γέμισε μελωδίες, χορό, χαμόγελα και συγκίνηση, καθώς πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς με θέμα «Ταξίδι στη Μουσική».

Η όμορφη αυτή εκδήλωση αποτέλεσε καρπό της άψογης συνεργασίας των εκπαιδευτικών, του Διευθυντή του σχολείου και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, οι οποίοι συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχημένη διοργάνωσή της.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρουσίασαν μια υπέροχη μουσικοχορευτική παράσταση, ταξιδεύοντας το κοινό στην ιστορία της μουσικής, από τις απαρχές της έως τα διαφορετικά μουσικά είδη που τη διαμόρφωσαν μέσα στο πέρασμα των χρόνων. Το πρόγραμμα εμπλουτίστηκε με δύο μικρά θεατρικά δρώμενα, τα οποία χάρισαν στιγμές γέλιου, δημιουργικότητας και ενθουσιασμού.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τον συγκινητικό αποχαιρετισμό των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι ολοκληρώνουν το όμορφο ταξίδι τους στο Δημοτικό σχολείο και ανοίγουν τα φτερά τους για νέες εμπειρίες και προκλήσεις.

Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και φίλοι του σχολείου απόλαυσαν μια ξεχωριστή καλοκαιρινή βραδιά, γεμάτη συναισθήματα, μουσική και όμορφες αναμνήσεις, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια δημιουργική σχολική χρονιά.

Ευχαριστούμε ιδαίτερα τη Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κ. Γώτη Ευθυμία που μας τίμησε με την παρουσία της.

Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και ασφαλές καλοκαίρι!

Ιούν 07

Η δύναμη των λέξεων στις ανθρώπινες σχέσεις

Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, πραγματοποιήθηκε βιωματική δράση με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης, από την ψυχολόγο κ. Κουτρή Άννα και την κοινωνική λειτουργό κ. Κουρουζίδου Ειρήνη, μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας, με θέμα τη δύναμη των λέξεων στις ανθρώπινες σχέσεις.

Μέσα από συζήτηση, παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τα συναισθήματα και να κατανοήσουν ότι ορισμένες λέξεις μπορεί να πληγώσουν βαθιά και να αφήσουν σημάδια που δε σβήνουν εύκολα, ακόμη κι όταν ζητήσουμε συγγνώμη. Παράλληλα, ανακάλυψαν τη θετική επίδραση των ευγενικών και ενθαρρυντικών λέξεων, οι οποίες ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, καλλιεργούν την ενσυναίσθηση και μας κάνουν να αισθανόμαστε όμορφα και αποδεκτά. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι λέξεις έχουν δύναμη και ότι η επιλογή τους μπορεί να κάνει τη διαφορά στην καθημερινότητά μας.

Ευχαριστούμε την κ. Κουτρή και την κ. Κουρουζίδου για τη σημαντική προσπάθειά τους, να δημιουργηθεί μεταξύ των μαθητών/τριών κλίμα ενσυναίσθησης, αποδοχής και ελεύθερης έκφρασης σκέψεων και συναισθημάτων.

        

       

Ιούν 03

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑΣ 2025-26

Μαΐ 17

Από τη σύγκρουση στη συμφιλίωση

Την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026, πραγματοποιήθηκε στις Ε΄ και Στ΄ τάξεις δράση, από την ψυχολόγο κ. Κουτρή Άννα και την κοινωνική λειτουργό κ. Κουρουζίδου Ειρήνη, μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας, με θέμα τις διαφορετικές μορφές βίας και τους λειτουργικούς τρόπους επίλυσης συγκρούσεων.

Μέσα από δραστηριότητες αναπαράστασης και βιωματικής συμμετοχής, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να υποδυθούν ρόλους, να μπουν στη θέση των ατόμων που ασκούν ή δέχονται βία, καθώς και στη θέση των παρατηρητών. Παράλληλα, συζήτησαν και επεξεργάστηκαν μη βίαιους και αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης και επίλυσης συγκρούσεων.

Ευχαριστούμε την κ. Κουτρή και την κ. Κουρουζίδου για τη σημαντική προσπάθειά τους να αποκτήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες την ικανότητα να συνυπάρχουν ειρηνικά, μέσω της ενσυναίσθησης, του εποικοδομητικού διαλόγου και της συνεργασίας.

            

     

    

 

Μαΐ 15

Επίσκεψη της Α’ Τάξης στη Λαϊκή Αγορά

Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια όμορφη και δημιουργική επίσκεψη στην τοπική λαϊκή αγορά, στο πλαίσιο του προγράμματος του Ενεργού Πολίτη και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα την υγιεινή διατροφή.

Η διαδρομή μέχρι τη λαϊκή αγορά ήταν γεμάτη χαμόγελα, συζητήσεις και χαρούμενη διάθεση, ενώ όλοι απολαύσαμε τον ηλιόλουστο καιρό και την όμορφη βόλτα. Φτάνοντας εκεί, οι παραγωγοί και οι πωλητές μάς υποδέχτηκαν με ιδιαίτερη ευγένεια και χαμόγελο.

Τα παιδιά περιηγήθηκαν στους πάγκους της αγοράς, γνώρισαν πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά και επέλεξαν με ενθουσιασμό τα καλύτερα και πιο νόστιμα προϊόντα. Μέσα από αυτή την εμπειρία είχαν την ευκαιρία να μάθουν για την αξία των φρέσκων τροφών και τη σημασία της υγιεινής διατροφής στην καθημερινή μας ζωή.

Επιστρέφοντας στο σχολείο, πλύναμε προσεκτικά τα φρούτα και τα λαχανικά μας και στη συνέχεια καθίσαμε στο πίσω μέρος της αυλής. Εκεί στρώσαμε την κουβερτούλα του πικ νικ και όλοι μαζί απολαύσαμε μια νόστιμη και δροσερή φρουτοσαλάτα!

Ήταν μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη εικόνες, αρώματα, γεύσεις και όμορφες εμπειρίες, που βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν βιωματικά τη σημασία της σωστής διατροφής και της συνεργασίας.

 

Μαΐ 14

ΟΤΑΝ Η ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Η σχολική μας κοινότητα είχε τη χαρά και την τιμή να υποδεχτεί τη συγγραφέα και ειδική παιδαγωγό Ρακοπούλου Βασιλική, η οποία επισκέφθηκε το σχολείο μας και παρουσίασε τα βιβλία της στους μαθητές μας με έναν μοναδικό βιωματικό και διαδραστικό τρόπο.

Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, συζήτηση και ενεργή συμμετοχή, οι μαθητές ταξίδεψαν στον κόσμο των βιβλίων, εκφράστηκαν, συνεργάστηκαν και απόλαυσαν μια ξεχωριστή εμπειρία μάθησης και ψυχαγωγίας.

Η παρουσίασή της κέντρισε το ενδιαφέρον όλων και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε μικρούς και μεγάλους. Την ευχαριστούμε θερμά για την όμορφη αυτή συνάντηση, τη θετική της ενέργεια και την ευαισθησία με την οποία προσέγγισε τα παιδιά μας.

Της ευχόμαστε καλή συνέχεια στο πολύτιμο έργο της και ελπίζουμε να την έχουμε ξανά κοντά μας στο μέλλον! 

Περιγραφή

Η Σία είναι ένα κοριτσάκι που δεν μπορεί να δει με τα ματάκια της ό,τι βλέπουμε εμείς. Όμως οι υπόλοιπες αισθήσεις της είναι τόσο δυνατές που είναι σαν να βλέπει κανονικά!

Κι αν για τα περισσότερα παιδάκια είναι εύκολο να πάνε μόνα τους στο σχολείο, για τη Σία αντιθέτως είναι πολύ δύσκολο! Μια μέρα αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τις περιπέτειες του Οδυσσέα και τις σούπερ αισθήσεις της για να σχηματίσει στο μυαλό της τη διαδρομή προς το σχολείο της ώστε να μην χάνει τον δρόμο.

 

* Το βιβλίο περιέχει πραγματικό δείγμα Braille

Περιγραφή
Ο Μέλοντι, ένα γλυκό καναρινάκι, προσπαθεί να μάθει να κελαηδά μελωδικά στο σχολείο του δάσους, μα οι νότες στο πεντάγραμμό του συνεχώς κουνιούνται και γίνονται πολύ άτακτες. Αν και αυτός δυσκολεύεται πολύ να καταλάβει τι συμβαίνει, όλοι γύρω του τού κάνουν παρατηρήσεις… Μια μέρα όμως, θα γνωρίσει την Εύη, ένα μικρό κοριτσάκι που κι αυτή προσπαθεί να βάλει σε τάξη τα γράμματα και τους αριθμούς στα βιβλία της… Ο Μέλοντι καταφέρνει να καταλάβει περισσότερα για τη δυσκολία που αντιμετωπίζει μέσα από την καθημερινότητα της Εύης κι έτσι οι “άτακτες νότες” σταματούν τις ζαβολιές τους! *Το βιβλίο είναι δίγλωσσο (Ελληνικά-Αγγλικά)

 

Μαΐ 12

«Καθαρί…ζω! …ζεις! …ζούμε!»

Τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026 επισκέφτηκαν τη Β΄ τάξη του σχολείου μας ο κ. Καμπανός Άρης, ο κ. Μαυροκεφαλίδης Δημήτρης, και ο κ. Σιδηρόπουλος Νίκος, Εθελοντές Καθαριότητας Βέροιας, στο πλαίσιο του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο «Εθελοντισμός – Αλληλεγγύη – Ενεργός Πολίτης». Οι εθελοντές καθαριότητας μίλησαν στα παιδιά για τη σπουδαιότητα του εθελοντισμού, για τη χαρά και την ικανοποίηση που νιώθουν, προσφέροντας εθελοντική εργασία.  Στη συνέχεια, οι μαθητές και οι μαθήτριες φόρεσαν τα γιλέκα του εθελοντή, που είχαν στο πίσω μέρος τους γραμμένο το σύνθημα «Καθαρί…ζω!  …ζεις!  …ζούμε!», πήραν στα χέρια τους τις ειδικές τσιμπίδες και ξεχύθηκαν, με ενθουσιασμό, στην αυλή του σχολείου μας, για να μαζέψουν τα σκουπίδια που είχαν σκορπίσει οι εθελοντές. Η χαρά τους ήταν απερίγραπτη! Προσπαθούσαν να μαζέψουν όσα περισσότερα σκουπίδια μπορούσαν. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό! Η όψη της αυλής άλλαξε ριζικά! Τα παιδιά ένιωσαν μεγάλη ικανοποίηση!

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Καμπανό, τον κ. Μαυροκεφαλίδη και τον κ. Σιδηρόπουλο, για την πολύτιμη εμπειρία που πρόσφεραν στους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ τάξης, μεταδίδοντάς τους την αγάπη και τον ενθουσιασμό για το εθελοντικό έργο που με τόση γενναιοδωρία προσφέρουν!

       

    

        

 

Μαΐ 11

Τα αδέσποτα ζώα έχουν δικαιώματα

Την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026, επισκέφτηκε τη Β΄ τάξη του σχολείου μας η κ. Πιπερίδου Ελισάβετ, εθελόντρια στο Δημοτικό Καταφύγιο Βέροιας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω: Εθελοντισμός-Αλληλεγγύη-Ενεργός Πολίτης» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που υλοποιείται στη συγκεκριμένη τάξη.   Η κ. Πιπερίδου εξήγησε στα παιδιά για ποιους λόγους υπάρχουν αδέσποτα ζώα στους δρόμους, ποιους κινδύνους αντιμετωπίζουν καθημερινά, γιατί η στείρωση είναι σημαντική για τη μείωση των αδέσποτων, ποιες είναι οι ανάγκες τους, ποια βήματα ακολουθούμε, όταν βρίσκουμε στο δρόμο ένα τραυματισμένο, άρρωστο ή κακοποιημένο ζώο, ποια υπηρεσία είναι υπεύθυνη για την περίθαλψη των αδέσποτων ζώων, ποιες υποχρεώσεις έχουν οι κηδεμόνες των κατοικίδιων ζώων και πόσο σημαντικό είναι να υιοθετούμε σκυλάκια από το Δημοτικό Καταφύγιο, δίνοντάς τους, με αυτό τον τρόπο, την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα φιλόξενο σπιτικό και να γίνουν μέλη μιας οικογένειας. Στη συνέχεια, τα παιδιά συμμετείχαν σε βιωματική δραστηριότητα, με στόχο να μετατρέψουν τη γνώση σε πράξη, ενεργώντας ως ενεργοί πολίτες που σέβονται τα αδέσποτα ζώα και τα προστατεύουν.

Ευχαριστούμε την κ. Πιπερίδου για την προσπάθεια που καταβάλλει, προκειμένου να μεταδώσει στα παιδιά την αγάπη και το σεβασμό που κάθε άνθρωπος οφείλει να έχει για τα ζώα.

        

         

 

        

     

Μαΐ 10

Λέξεις που χτίζουν, λέξεις που γκρεμίζουν

Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026, πραγματοποιήθηκε στη Δ΄ τάξη δράση, από την ψυχολόγο κ. Κουτρή Άννα και την κοινωνική λειτουργό κ. Κουρουζίδου Ειρήνη, μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας, με στόχο την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών/μαθητριών.

Μέσα από τη χρήση κοινωνιογράμματος, έγινε καλύτερη κατανόηση της δυναμικής της ομάδας και των σχέσεων που αναπτύσσονται στην τάξη. Παράλληλα, υλοποιήθηκε βιωματική δραστηριότητα σχετικά με τις καλές και κακές λέξεις, μέσα από την οποία τα παιδιά συνειδητοποίησαν πως  οι λέξεις μπορούν να επηρεάσουν τους άλλους και πως ενώ οι καλές λέξεις λειτουργούν ευεργετικά για τους ανθρώπους, οι άσχημες λέξεις αφήνουν πληγές που δύσκολα επουλώνονται.

Ευχαριστούμε την κ. Κουτρή και την κ. Κουρουζίδου για τη σημαντική προσπάθειά τους να κατανοήσουν οι μαθητές/μαθήτριες ότι η σωστή επιλογή των λέξεων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη δημιουργία σχέσεων που βασίζονται στον αλληλοσεβασμό και την εμπιστοσύνη.

                     

                      

Μαΐ 08

Ενδοσχολική Επιμόρφωση στο Πλαίσιο των Δράσεων Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας

Στο πλαίσιο των δράσεων αυτοαξιολόγησης της σχολικής μας μονάδας και της ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση με θέμα τον ρόλο της ΕΔΥ στο σχολείο και τη διαχείριση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών στη γενική τάξη.

Η κ. Άννα Κουτρή, ψυχολόγος, και η κ. Ειρήνη Κουρουζίδου, κοινωνική λειτουργός, μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας, παρουσίασαν με ιδιαίτερα κατανοητό και ουσιαστικό τρόπο το έργο και τη συμβολή τους στην υποστήριξη των μαθητών, των οικογενειών και των εκπαιδευτικών. Παράλληλα, ανέπτυξαν ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση ειδικών αναγκών μέσα στη γενική τάξη, δίνοντας χρήσιμες κατευθύνσεις και πρακτικές προτάσεις για την εκπαιδευτική καθημερινότητα.

Ακολούθησε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική συζήτηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, κατά την οποία εκφράστηκαν προβληματισμοί, ανταλλάχθηκαν εμπειρίες και αναδείχθηκε η σημασία της συνεργασίας και της συμπερίληψης στο σύγχρονο σχολείο.

Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη της ΕΔΥ για την πολύτιμη εισήγησή τους, την επιστημονική τους κατάρτιση και τη συνεχή υποστήριξή τους προς τη σχολική κοινότητα.

 

Load more